pytanie do speców od speców:)

Śro, 17 Gru 2003, 14:16:39 CET

maHo wrote:
> właśnie miałem commitować zmiany w mozilla-theme-pinball w wersji do
> mozilli 1.5b (działa w mozilli 1.5)
> ale mam wątpliwości co do tego fragmentu:
>
> -Requires:      mozilla >= 1.2.1
> +Requires:      mozilla >= 1.5b
>
> mianowicie to działa, ale moim marzeniem jest taki zapis żeby zależności
> nie były spełnione dla następnych wersji mozilli, czyli 1.6 (bo motyw
> jako taki na pewno kompatybilny nie będzie).
>
> Requires: mozilla = 5:1.5b
>
> nie zadziała dla aktualnej mozilli, zaś
>
> Requires: mozilla = 5:1.5

> [...]

Conflicts: mozilla >= 5:1.6 ?

Tylko nie wiem, czy warto to wymuszac. Moze lepiej miec przez chwile
niedzialajacy pakiet niz problemy przy upgrejdzie.

Mam wrazenie, ze chec unikniecia problemow (wymuszanie okreslonej kolejnosci
instalacji i instalacji wielu pakietow na raz) podczas upgrejdu jest glowna
przyczyna ">=" przy Requires... Ale moge sie tu mylic.

  phone (48)(58) 347 14 61