qmail - problemy z budowaniem

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Czw, 18 Gru 2003, 00:01:31 CET

Mam takie pytanko. Ponieważ nie ma qmaila w pakiecie chciałem go sobie
zbudować ze speca z CVSa (z RA-brancha). Niestety skończylo się to dość
nieciekawie:
--23:51:09--  ftp://koobera.math.uic.edu/pub/software/qmail-1.03.tar.gz
           => `qmail-1.03.tar.gz'
Resolving koobera.math.uic.edu... done.
Connecting to koobera.math.uic.edu[131.193.178.181]:21... failed:
Connection refused.

Jak widać nie mogłem się połączyć i pobrać źródeł. W związku z tym mam
pytanie czy ktoś orientuje się może czy to jakaś chwilowa przypadłość, czy
są z tym ostatnio jakieś problemy. (Na HEADdzie w specu też jest ta sama
lokalizacja źródeł więc jak sądze sie nie zmieniła).

Pozdrawiam
Jan Meizner
<jm w jm.one.pl>