antrl

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 18 Gru 2003, 00:07:16 CET

On Thursday 18 of December 2003 00:03, undefine w aramin.net wrote:
(...)
> Czyli to inne narzędzia?
> Może w takim wypadku zmienić nazwę binarki pccts-antlr z antlr na
> pccts-antlr, wykasować obsoletes i w programach wymagających pccts-antlr
> popatchować aby korzystały z "starego" antlr?
> O ile nikt nic lepszego nie wymyśli postaram się to zrobić.

No własnie o takim rozwiazaniu myslałem ;)
Mamy tutaj pata - pccts ztc widze wymaga jedynie cdrdao a nowego antlr -
kdevelop.
Za tym, żeby pomieszać w pccts właśnie przemawia fakt, iz to juz nie jest
rozwijane - skoro wiec widzisz szanse, żeby to ładnie zrobic to oczywiscie
goŁon ;)

--
Adam Gorzkiewicz