postgresql...

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 18 Gru 2003, 13:28:44 CET

On Thu, Dec 18, 2003 at 12:50:01PM +0100, Paweł Sikora wrote:
> On Thursday 18 of December 2003 09:41, wrobell wrote:
>
> hej mistrzu, dlaczego nie wlaczyles do speca diffa,
> ktory dodawal modul tsearch2? przeciez podeslalem poprawionego
> diffa tak jak chciales. patrze w log a tu znikoma kosmetyka
> i podbicie release, a modulu jak nie bylo tak nie ma.
>
> +Patch9:         %{name}-contrib_install.patch
> (...)
> -# Hmm i think two below lines shouldn't be here - but i can be wrong ;)
> -#%{_datadir}/%{name}/contrib/pgcrypto.sql
> -#%{_datadir}/info/%{name}/contrib/README.pgcrypto.gz
> +%{_datadir}/%{name}/pgcrypto.sql

> [...]

1. w ostatnim moim liście pisałem o HEAD i chodziło mi o wersję 1.243
2. obecnie Twoja łata się nie nakłada - dlatego prosiłem (w moim ostatnim
   liście) o nową wersję względem nowego HEAD, tj. 1.243
3. nie miałem czasu by napisać Ci (mam nadzieję, że to rozumiesz), że
   poprawiona łata (tj. ostatnia wersja którą podesłałeś) to nie to o co mi
   chodziło
4. możesz podesłać nową wersję wg. nowego HEAD, tj. 1.243 oraz łatę dotyczącą
   tzsearch2 (poleciała mi w kosmos)? z góry dzięki.
5. nałożenie Twoich poprawek trochę potrwa, bo mam rozgrzebane coś
   jeszcze z postgresql-em (vide post: postgresql - many, psql)

    wrobell <wrobell w ite.pl>