AMD64 - rewolucje

Czw, 18 Gru 2003, 20:20:53 CET

On Thursday 18 of December 2003 15:35, Jakub Bogusz wrote:
> Ale wydaje mi się, że wydzielanie binarek nie jest konieczne - rpm ma
> mechanizm do pomijania plików w zależności od koloru...
> W Fedorze w tym samym pakiecie glibc są binarki i biblioteki.
> Trzeba tylko zadbać o kolorowanie binarek dla x86 - jeszcze nie wiem
> jak to włączyć, u nas wszystkie pliki nie mają koloru (w Fedorze Elf32
> mają 1, Elf64 2).
Jeśli u nas będzie kolorowanie to prawdopodobnie do cofnięcia będzie
generowanie provides libcostam.so()(64bit) jako w pewnym sensie duplikacja
kolorowania - w fedorze tego nie ma, w mdk jest.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux