wine

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 19 Gru 2003, 12:57:52 CET

On Fri, Dec 19, 2003 at 12:12:43PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> 2 l8 :/
auc...
no to jezeli zalezy nam na dzialajacych pakietach to moze rm -f ?
bo to co jest nie dziala... a ja nie mam pomyslu jak to namierzac :/
Ktos moglby na to spojrzec?
Z drugiej strony w ac do tej pory wine nie bylo, wiec jedynie
upgradujacy z innych distro moga sobie zrobic ququ...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.