zbieranie i przetwarzanie logow

maHo lukasz w mach.com.pl
Pią, 19 Gru 2003, 17:22:22 CET

Dnia pią 19 grudnia 2003 17:08, Paweł Żurowski napisał:

> moze na koniec procesu instalacji? dodac do instalatora?
>
> pozdrawiam
> -pawel

	tylko trzababy uwzględnić jeszcze fakt że niktórzy używają np modemu, sdi czy
coś w tym guście, które to urządzenia zostaną dokonfigurowane dopiero
później?  może dodać np. do crona, niech się próbuje wysłać co jakiś czas, a
po poprawnym wysłaniu niech się zgrabnie z crona usunie.

pozdrav

maHo

ps: sorry że poszło na priva, to mój pierwszy dzień w kmailu (głupi kmail)
--
lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
jabber://maHo@jabberpl.org jabber://maHo@jabber.org icq://136281200