SPECS: wesnoth.spec (NEW)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 19 Gru 2003, 20:06:47 CET

On Fri, Dec 19, 2003 at 07:33:06PM +0100, yogib wrote:

> Hm. Chyba masz racje, może: "Strategiczna gra z tematem fantazy"

Forma "fantasy" się chyba bardziej przyjęła (patrząc po sieci).
Ale w słowniku ortograficznym (papierowym sprzed paru lat ani na pwn.pl)
żadnej z tych form nie ma. A przepraszam, jest - "Fantazy" jako imię.

Jeszcze mam wątpliwości co do słowa "temat" - chodzi bardziej o wygląd,
czy tematykę? (może "o tematyce fantasy" albo "z mowywem fantasy"?)