[cyrus-sasl] kombinatorstwo?...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 20 Gru 2003, 12:09:36 CET

On Fri, Dec 19, 2003 at 05:12:20PM +0100, Paweł Sikora wrote:
> skoro ./configure lyka
>
> (...)
>   --enable-sql \
> (...)
>   %{?with_mysql: --with-mysql=%{_prefix}} \
>   %{?with_pgsql: --with-pgsql=%{_prefix}} \
> (...)
>
> a ze zrodel powstaje *jedna* biblioteka obslugujaca
> jednego, badz oba sql'e, to proponuje stworzyc jeden pakiet cyrus-sasl-sql
> zamiast dziwnego podzialy na [my/pg]sql.

To zrób tak.

Jak napisałem w changelogu, moje rozwiązanie nie było
najlepsze, ale pilnie potrzebowałem cyrus-sasl z pgsql, nie chciałem
mysql (z czymś mi konfliktowało), a takie rzeczy jak usuwanie podpakietu
ze speca to trzeba przedyskutować. To jak zrobiłem nie było idealne, ale
przynajmniej nic nie zmieniało dla tych którzy już używali
cyrus-sasl-mysql.

Jednak wynik nie będzie mi się podobał (wymaganie mysql), ale to nie
wina naszych pakietów, ale samego cyrus-sasl, który nie przewiduje
rozdziału tych dwóch backendów.

Pozdrowienia,
        Jacek