[cyrus-sasl] kombinatorstwo?...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 20 Gru 2003, 16:41:17 CET

On Saturday 20 of December 2003 15:09, Jacek Konieczny wrote:

> Wydaje się sensowne.

> Oczywiście cyrus-sasl-sql powinien mieć:
> Provides: cyrus-sasl-mysql i cyrus-sasl-pgsql.

w jakim celu?
nie zauwazylem, zeby jakas paczka wymagala takiego providera
# egrep -i 'cyrus-sasl-.*sql' *.spec => no result.

zerknij na poprawionego speca.

teraz teoretycznie nie ma takiej mozliwosci, aby rownoczesnie zbudowaly
sie paczki -mysql, -pgsql oraz -sql. natomiast jesli ktos sobie przebuduje
z roznymi bcondami i bedzie chcial nadpisac libsql.so to rpm uraczy
go komunikatem o konflikcie pakietow. wydaje mi sie, ze tak jest ok.
ktos potrzebuje, to sobie przekompiluje, a domyslnie bedzie wsparcie
na obie bazy sql.

ja jeszcze zerkne w kod i moze uda mi sie rozbic ten plugin na dwa.
wtedy to bedzie pelen wypas, a nie takie robienie na okolo :)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.