glibc-kernel-headers: ainstr_fm.h (HEAD) ainstr_iw.h (HEAD) ainstr_simple.h (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 20 Gru 2003, 19:28:00 CET

On Saturday 20 of December 2003 17:42, Jakub Bogusz wrote:
> Oj, za bardzo się pospieszyłem :(
> To używa makra __cpu_to_be32(), zdefiniowanego tylko w tych
> nieszczęsnych <linux/*_endian.h>
>
> Te same makra (bez "__") są używane w <linux/*_fs.h>...
>
> Chyba trzeba jednak udostępnić <asm/byteorder.h> dla części nagłówków
> (tylko tych wymagających) :/
> Ale te makra chyba trzeba przerobić, żeby korzystały z glibcowych bswap_
> - one na x86 używają bswap w zależności od opcji kompilatora, a nie
> CONFIG_* z konfiguracji jądra.
> Chyba że ktoś ma inny pomysł?

Skoro gibc udostępnia też odpowiednie makra do konwersji, to w takim razie po
co ma być dostępny asm/byteorder.h?

(te nagłówki są oby napewno potrzebne dla userlandu? bo mam zamiar powywalać z
katalogu sound nadmiarowe)