nowe bootkietki

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 20 Gru 2003, 23:21:37 CET

On Fri, 19 Dec 2003, Marcin [iso-8859-2] Doliński wrote:

> W sensie?

Nie widziałem nigdzie _propozycji_ przeniesienia bootkietki do svn.
To nie jest twój projekt, nie tylko ty w nim grzebiesz, więc nie jesteś
jedyną osobą decydującą...

Tak się składa, że ja tam (mało, bo mało, ale zawsze coś) trochę grzebałem
i byłbym zainteresowany sprawą. Na liście instalatora nic nie widziałem.
Bo też i tam powinny być wszystkie informacje i wątki o instalatorze (daje
niniejszym Cc:)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...