strajk generalny?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 21 Gru 2003, 08:09:50 CET

On Sun, 21 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wg spidiego wyglada na zbyt wielkie cisnienie w kotle.
> Wspomnial o "paru godzinach", jesli zdola cos zrobic zdalnie.

Problem polega na tym, ze na ep09 jest kilka duuuzych
reiserfsow, ktorych jak sie raz na pare miesiecy nie
potraktuje fsck (a to dluuuugo trwa) to maszyna wytrzymuje
srednio 2 dni a potem jest objaw jakby ktos wylaczyl dyski.

M.

PS. Jesli spidi bedzie mial czas, w okresie miedzyswiateczym
planowane jest jedno kilkugodzinne wylaczenie ep09.
Pomysl jest taki, by 2.2.25 ktore tam jest zastapic 2.4.20-11
i reiserfsy - xfsami. Mam nadzieje ze to ruszy...
Poprzednia proba (2.4.20-5) skonczyla sie horrorem na /home/pld...

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-