glibc-kernel-headers: sysctl.h (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 21 Gru 2003, 15:51:15 CET

On Sun, Dec 21, 2003 at 11:37:39AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Właśnie przez tego patcha to doszło... a patcha już pociąłem.
> I tak strace wymaga większej liczby poprawek, które są na razie tylko w CVS.

Ja go budowałem poprawiając nagłówki kernelowe ręcznie. Potem starałem
się odpowiednie poprawki wrzucić do CVS do modułu glibc-kernel-headers.

> A co z nim jeszcze nie tak?

Działać będzie, ale może bzdury wypisywać.  Jeżeli numerki się
powtarzają, to numerek x oznacza stałą X w kernelu 2.4, a stałą Y w
kernelu 2.6, a w źródłach strace jest przypisywany do X albo Y. Wtedy
na innym kernelu będzie pokazywać bzdury (ale bardzo żadko te informacje
będą komukolwiek do czegokolwiek potrzebne). Najlepiej byłoby go
zmodyfikować tak, żeby wybierał odpowiednią tablicę z nazwami stałych
zależnie od działającego kernela. Nie chciałbym, żeby to było zależne od
opcji kompilacji - lepiej żeby jedna binarka strace działała poprawnie
pod jednym i drugim kernelem.

A może to już wszystko załatwione? (/me oczywiście najpierw odpisuje,
a potem sprawdza co zostało zrobione ;-) )

Pozdrowienia,
        Jacek