Magik AM/AC potrzebny

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 22 Gru 2003, 11:34:27 CET

Końcówka budowania omta.spec (AC):
[...]
checking for uname... yes
./configure[5165]: syntax error: `newline' unexpected
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.72597 (%build)

Końcówka budowania cvs-nserver.spec (AC):
[...]
checking for gethostname... yes
./configure[10972]: syntax error: `newline' unexpected
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.50534 (%build)

I jeszcze parę innych gdzieś widziałem, ale nie mogę sobie przypomnieć.
Poprawi ktoś?

P. S. A może to nic trudnego i ktoś może wskazać jakiś dokument czytelny
i zrozumiały dla nieprogramistów i debili tak, żeby nawet moja żaba po
przeczytaniu w/w była w stanie to poprawić?
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>