SPECS: XFree86.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 21 Gru 2003, 16:05:50 CET

On Sun, Dec 21, 2003 at 03:55:58PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Problem jest poważniejszy, bo driver synaptic nie dość że wymaga imake
> i XFree86-devel, to jeszcze nie umie właściwie znaleź bibliotek na AMD64
> (są w /usr/X11R6/lib64, a nie w /usr/X11R6/lib). Trzebaby budowanue tych
> dwóch dodatkowych driverów jakoś powiązać z budowaniem całych Xów, albo
> wywalić do osobnych speców.
Arek (zdaje się, że ty wprowadziłeś synaptic-a?), może jednak wywalić to
do osobnyego spec-a? Po co komplikować budowanie i tak
nienajłatwiejszego w utrzymaniu pakietu?

> IMHO nie może być tak, że spec czegoś wymaga, a do BuildRequires się
> tego nie wpisuje, tylko dlatego że wymaganie jest idiotyczne.

Tylko jak przyjdzie do poprawienia tego w porządny sposób, to osoba
poprawiająca będzie musiała usuwać zbędne BR (wiem, że to pierdoła
w przypadków BR imake, ale chodzi o zasady). Zawsze jest tak, że
osoba, która wprowadza jakiś workaround (zamiast zrobić porządną
poprawkę) praktycznie nigdy nie poprawia tego później po sobie,
a przysparza innym roboty później. :-\

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>