hinting we freetype

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 21 Gru 2003, 23:02:35 CET

Hi,
Michal Kochanowicz(Sunday 21 of December 2003 22:57):
> Na tym screenshocie czcionki (czarne na białym tle) mają pomarańczowe
> (na górze) i niebieskie (na dole) cienie. Jak tego nie widzisz gołym
> okiem to powiększ sobie obrazek w gimpie.
Tylko ze przynajmniej na tym obrazku nie maja postrzepionych brzegow, a to ze
sa takie koncowki to wynik wertykalnego wygladzania subpikselowego.

> Ten też ma takie cienie, ale dla mnie są niezauważalne bez powiększenia.
> Innymi słowy napisy na tym obrazku są IMO lepszej jakości (nie dostaję
> oczopląsu).
Dla mnie nie sa zauwazalne bez powiekszenia tamte niebiesko-zielone cienie
natomiast postrzebione krawedzie liter sa dla mnie az za dobrze widoczne.

> będziesz mógł to sobie ustawić w konfiguracji, to w czym ty widzisz
> problem???
To ze domyslna konfiguracja nie powinna wymagac grzebania w konfigach, zeby
byl normalny, niepostrzepiony wyglad.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org