hinting we freetype

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 21 Gru 2003, 23:24:38 CET

Hi,
Michal Kochanowicz(Sunday 21 of December 2003 23:17):
> Aaaa czyli jednak wszystko sprowadza się do tego, że tobie nie chce się
> dotknąć konfiguracji? To jeszcze tylko mi wytłumacz dlaczego domyślna
> konfiguracja ma być taka jak ty chcesz (1 osoba) a nie reszta (N osób,
> N > 1).
Ja to tutaj najmniej znacze, bo moge walnac sobie %_without_bytecode 1 do
~/.rpmmacros i olac wszystko. Chodzi mi o to ze zwyklemu uzytkonikowi sie nie
bedzie chcialo / nie bedzie wiedzial skad dowiedziec sie jak to zmienic, a co
dopiero zmienic.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org