hinting we freetype

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 21 Gru 2003, 23:39:30 CET

Hi,
Michal Kochanowicz(Sunday 21 of December 2003 23:33):
> Jak widzę nie dociera do ciebie że to jest konfigurowalne runtime. Tym
> samym dla mnie dyskusja z tobą mije się z celem.
Michale, wbrew pozorom nie daje takduzo sygnalow na listach zeby uznac mnie za
idiote. Oczywiscie ze dociera, tylko do cholery nie obchodzi mnie nawet
runtime bo nie ufam wogole pakeitom z pld i wszystko buduje sam.

Natomiast chodzi mi o uzytkownikow ktorzy jak dostana na starcie beznadziejnie
postrzepione czcionki to na pewno nie beda zadowoleni, a jeszcze mneij bedzie
im sie chcialo szukac opisu jak to zmienic, chyba ze kazdemu z nich bedziesz
odpowiadal jak to ma zrobic?
Uwierz mi, ze roznicy mi nie robi nawet domyslne ustawienie dupy kloczka jako
bootsplash bo i tak u siebie wylacze i nie bede mial problemu.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org