hinting we freetype

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 22 Gru 2003, 00:51:13 CET

On Sun, Dec 21, 2003 at 11:39:30PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Michale, wbrew pozorom nie daje takduzo sygnalow na listach zeby uznac mnie za
> idiote. Oczywiscie ze dociera, tylko do cholery nie obchodzi mnie nawet
> runtime bo nie ufam wogole pakeitom z pld i wszystko buduje sam.
W takim wypadku twoje zdanie jeszcze mniej znaczy.

> Natomiast chodzi mi o uzytkownikow ktorzy jak dostana na starcie beznadziejnie
> postrzepione czcionki to na pewno nie beda zadowoleni, a jeszcze mneij bedzie
> im sie chcialo szukac opisu jak to zmienic, chyba ze kazdemu z nich bedziesz
> odpowiadal jak to ma zrobic?
Po pierwsze te "beznadziejnie postrzępione czcionki" w/g mnie wyglądają
lepiej. Po drugie skąd ta troska o biednych użytkowników.

> Uwierz mi, ze roznicy mi nie robi nawet domyslne ustawienie dupy kloczka jako
> bootsplash bo i tak u siebie wylacze i nie bede mial problemu.
Więc skończ.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--