SPECS: blender.spec (HEAD)

Pon, 22 Gru 2003, 01:46:41 CET

maHo wrote:
> [ciach]>
>
> w devel-hints jest że wszelkie alfy bety itd powinny być w release.
>
> z drugiej strony przyjrzałem się temu, i widzę na to że wersje z "a" są po
> wersjach bez. czyli nie są to alfy/bety/pre....., hmm ale coś co nie jest
> także zwykłym numerkiem wersji.
>
> i teraz już nie wiem, poprawiać na 2.31a, czy nie....

Jesli jest to "alpha" _poprzedzajaca_ 2.31 - zostawic jak jest teraz, zeby
nie bylo potrzeby podbijania epoch po wydaniu pelnej, oficjalnej wersji
2.31.
Jesli jest to wersja _nastepujaca po_ 2.31 - poprawic.

Zalezy od interpretacji tego "a" ...

Inna sprawa, ze wszelkie alphy powinny trafiac na HEAD tylko w wyjatkowych,
uzasadnionych przypadkach.

  phone (48)(58) 347 14 61