Magik AM/AC potrzebny

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 22 Gru 2003, 12:24:00 CET

On Mon, 22 Dec 2003, Tomasz Trojanowski wrote:

> Nie przyglądałem się temu, ale miałem już podobne kwiatki wynikające, z
> faktu że makra ac/am używają bashizmów. W jednym z przypadków pomogło
> wstawienie spacji między dwa nawiasy.

Już się przyglądnąłem, to jednak nie bashizm, a kwesti IMHO złego
rozwijania zagnieżdzonych makr. W większości przypadków powinna wystarczyć
zmiana postaci:

AC_CHECK_FUNC(gethostname, :, AC_LIBOBJ([hostname]))

na

AC_CHECK_FUNC(gethostname, :, [AC_LIBOBJ([hostname])])

Znaczące jest wzięcie AC_LIBOBJC w nawiasy

Pozdrawiam

PS: cvs-nserver już commitnięty. Resztę musisz sprawdzić sam ;)

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)