[evolution - a prosiłem?]

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Wto, 23 Gru 2003, 10:43:25 CET

On Tue, 23 Dec 2003, Tomasz Witek wrote:

> Bedzie mialo. I bedzie tak beznadziejne jak 1.5

beznadziejność beznadziejnością... tylko skażyjtie mi pażałstwa, jakiego
programu pocztowego pod gnome mam używać, jeżeli założenia są następujące:
obsługa PGP/GPG, obsługa S/MIME (i związku z tym... podpisy cyfrowe
itp)...

i nie mówić tu o niedziałającym kmail'u, czy też odmianach mozilli....

-- r.