gconfd-2, bonobo-activation-server, esd, artsd i inne śmiecie

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 22 Gru 2003, 14:18:08 CET

On Mon, Dec 22, 2003 at 01:59:41PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Tak. Zostają także po:
>
> galeon: gconfd, bonobo-activation
> gucharmap: gconfd
> gnumeric: gconfd
> abiword: gconfd
>
> ale nie mam ochoty czekać żeby sprawdzić, czy umrą w końcu same czy nie.
gconfd i bonobo activation są podstawowymi elementami gnome i _nie_ są
uruchamiane dla każdej aplikacji z osobna. o ile pamietam, to po pewnym
czasie same zdychaja o ile zadna aplikacja z nich nie korzysta

    http://www.geocrawler.com/archives/3/266/2001/8/0/6519183/

    wrobell <wrobell w ite.pl>