pdns.spec update, hsfmodem.spec new, i inne..

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 22 Gru 2003, 15:22:43 CET

On Sun, Dec 21, 2003 at 11:06:54PM +0100, Marcin Kurzyna wrote:
> Może mógłbym przy tej okazji poprosić o RW w CVSie? Z innych ostatnich
> rzeczy maczałem palce w apache-mod_ruby oraz apache-mod_suphp... skrót
> hasła podeślę...

A jeśli trzeba czyjegoś błogsławieństwa, ma moje. Już wcześniej
wrzucałem do repo fekety jego prac, ale ile można nabijac sibue licznik
commitów czyjąś pracą? Niech sam zacznie pracować na swoje ;)