[Ra&Ac] Cichy zgrep

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 22 Gru 2003, 16:18:06 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A czy nie jest tak, ze probuje pliku .gz, jesli nie znajdzie bez tego ?
>
> Bo jesli zrobisz      zgrep plik.gz   to raczej dziala jak nalezy.
Tak jest, ale chodzi mi bardziej o sytuacje kiedy takie zachowanie jest
niepozadane. Np. jesli 'blah.gz' nie zawiera skompresowanych danych,
ktore powinny byc we wlasciwym pliku 'blah', a tego drugiego np. nie ma.
Wtedy bedziemy mieli false-positive. Jest to raczej zachowanie
nieoczekiwane. Trzeba bedzie pamietac o wczesniejszym przetestowaniu czy
dany plik istnieje, jest odczytywalny etc.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+