kxicq2

ankry@green.mif.pg.gda.pl ankry w green.mif.pg.gda.pl
Pon, 22 Gru 2003, 22:57:19 CET

> Przegladam wlasnie aplikacje kde w PLD-update-TODO i natrafilem na kxicq2.
> Zastanawiam sie czy jest sens wlaczanie go do pld 2.0:
> - ostatni news jest z kwietnia 2002
> - ostatni comit do cvs jest sprzed 17 miesiecy
> Wyglada na aplikacje nierozwijana, na upartego mozna ja zbudowac o kde3
> chociaz domyslnie szuka kde2.
> Jak sadzicie?

Ze jest to pytanie na pld-users ... ?

BTW: mysle, ze w przypadku "wyrzucania" programow warto by wskazac dla nich
"nastepce", ktory bylby instalowany podczas procedury upgrejdu. I mysle, ze
taka lista powinna byc (jesli nie jest) zarzadzana przez Ra-Ac converter.

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej