[tajne komplety?]

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 23 Gru 2003, 00:11:00 CET

On Mon, Dec 22, 2003 at 11:56:34PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> czy mógłbym prosić o ujawnienie  się? chyba nie ma już kloczka
> i  nie musimy  budować  tajnych  kompletów, ani  uniwersytetów
> okupacyjnych?

Może to trochę inaczej. Parę razy już było tak, że pojawiały się głosy
'fajnie by było zrobić coś takiego', gdzie w domyśle 'ja dałem pomysł,
realizacją niech się zajmie kto inny. Ci podchdzą inaczej, pewnie
ujawnią się, gdy będą mieli się czym pochwalić.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.