[tajne komplety?]

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 23 Gru 2003, 09:09:14 CET

W liście z wto, 23-12-2003, godz. 01:07, Sergiusz Pawlowicz pisze:
> --->[Quoting Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:]

> OK, Twój list  na zawsze utkwił w  archiwach listy, sprawdziwy
> za   jakiś  czas,   czy   metody  Armii   Ludowej  okażą   się
> wydajniejsze.
Na razie jest pomysl i nie zostało jeszcze nic zrobione. Osobą która
zgodziła się odpowiadać za dokumentacje jest krolik (To jednak
człowiek!). Chodzi teraz o ustalenie koncepcji i planu pracy. Zgłosił
się do nas człowiek, który tłumaczy dokumentacje z docs.pld-linux.org
(sp|der). Następnym etapem będzie przerobienie wersji polskiej i
angielskiej na docbooka. Nakłonie osoby 'zainteresowane'/piszące
dokumentacje do zapisania się na listę, którą podałeś.

--
Averniusz