[evolution - a prosiłem?]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 23 Gru 2003, 09:28:51 CET

W liście z wto, 23-12-2003, godz. 03:12, Sergiusz Pawlowicz pisze:
> --->[Quoting Sergiusz Pawlowicz <ser w pld-linux.org>:]

> Jezu, sorki - oczywiście na tym kompie mam w poldku nesta.
> Przepraszam.

evolution 1.5 to nie jest testowe oprogramowanie, pomijajac jego fatalne
dzialanie. Nie ma w nazwie beta, pre czy cóś. Poza tym nawet Larry Ewing
na moje pytanie dlaczego wypuscili taka chałe nie mowil nic o alfie i
becie tylko krótko: "This is currently broken in 1.5"

Ale podobno wiekszosc rzeczy jest juz porawiona w CVS sie i dziala.

Jakby komos sie chialo snapa zrobic, bo ja nie mam czasu.

Dodam tylko ze bez problemow kompiluje sie i dziala na Ac choc ximian
twierdzi ze to nie dla GNOME 2.4 tylko 2.5.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>