e100 + IBM 300PL

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 23 Gru 2003, 12:23:39 CET

On Tue, 23 Dec 2003 pbern w pbern.biz wrote:
[...]
> Co gorsza... efekt taki sam...  nie potrafi wylaczyc interfejsu.

A jakie rc-scripts ?
Byly takie objawy, ale Arek mial poprawic ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}