[evolution - a prosiłem?]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Wto, 23 Gru 2003, 15:07:39 CET

--->[Quoting Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>:]

> evolution 1.5 to nie  jest testowe oprogramowanie, pomijajac
> jego fatalne dzialanie. Nie ma w nazwie beta, pre czy cóś.

Szanowny Kolego, 1.5  jest to wersja testowa,  jak sam numerek
wskazuje. Poza  tym dookoła  evolution jest  wiecej programow,
ktore korzystaja  z jego  bibliotek, a autorzy  tcyh programow
wcale nie  chca pisc testowych wersji  rownolegle z evolution.
Dlatego istotne jest, byśmy  w Ac dostarczyli klientom komplet
działającego oprogramowania, a nie  rozwalone, nie pasujące do
siebie fragmenty.

Chcesz miec wersje testowa? Dociagnij ja z Nest.

--
PLD Linux rulez