bootsplash a initrd

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Wto, 23 Gru 2003, 17:00:17 CET

--->[Quoting Stacho Pal <stacho w venco.com.pl>:]

> Mój monitor (na serwerze) nie ma takich 'osiągów', najwyżej 640x450.

Staszku, bedziesz zatem musial w linii startowej lilo
napisac, ze chcesz mniej - poniewaz takich monitorow jest
juz niewiele.

Wracajac do pytania Pawła, mnie się zdaje, że optymalnum
miejscem jest rc-boot, ten pakiet, jak sie zdaje, jest
domyslnie instalowany w PLD, wiec zal byloby go nie wykorzystac.

geninitrd jest mniej przyjaznym miejscem, gdyz jest zwykle
wywolywane przez nakladki - zatem lepiej bajery takie jak
splashscreen konfigurowac w tych wlasnie nakladkach,
czyli pietro wyzej w strukturze.

--
PLD Linux rulez