bootsplash a initrd

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 23 Gru 2003, 17:57:11 CET

On Tue, Dec 23, 2003 at 05:10:26PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl>:]

> Mysu nie, ale pokaż mi jakąkolwiek dystrybucję,
> która tego nie robi domyślnie. Po prostu trzeba
> zrobić luserom dobrze, skoro współczesna technika
> na to pozwala.

Przez to robienie luserom dobrze kilka godzin straciłem żeby poprawnie
zbootować mój serwer. Bo graficzne menu gruba nie działało, a żeby
odpalić serwer musiałem zmienić opcje bootowania, na ślepo zrobić tego
nie umiałem.

Dlatego jestem przeciwny jakiejkolwiek grafice by default. Może być
opcja w instalatorze (chociażby była od razu zaznaczona), ale nie może
być tak, że system zaraz po zainstalowaniu chce mi tryb graficzny
włączać!

Pozdrowienia,
        Jacek