Postgresql

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Wto, 23 Gru 2003, 18:30:49 CET

Dnia Tue, Dec 23, 2003 at 05:35:28PM +0100, Marek Ciesielski napisał:
> Nowa wersja z HEADa powoduje przy budowaniu:
> Błędy budowania RPM-a:
>     Nie znaleziono pliku:
> /tmp/postgresql-7.4.1-root-marekc/usr/include/ecpg
> Error: package build failed. (no more info)
Trzeba jeszcze upgrade'nąć patch 8. Rano nie miałem na to czasu. Może
wieczorem, a właściwie późną nocą, znajdę chwilkę i to zrobię.
Przepraszam tylko, że zakomentowałem nakładanie się tego patcha, przez
co mogłem Cię zmylić i dać złudne wrażenie, że upgrade do wersji 7.4.1
jest kompletny.

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarosław Kruk - jareq w tkdami.net