bootsplash a initrd

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 23 Gru 2003, 19:00:16 CET

W liście z wto, 23-12-2003, godz. 18:52, Mariusz Mazur pisze:

> Ładowanie domyślnie graficznego startowania do dystrybucji, której sami
> deweloperzy używają głównie na serwerach, nie jest najszczęśliwszym pomysłem.

Zawsze mozna zrobic wajche, zeby mozna bylo wylaczyc.
Ja tez mam monitory vga w serwerach dwukolorowe :)
na ktorych splash lilo wyglada okropnie.
Ale jesli bedzie mozna wylaczyc to jak np. w RH to bedzie super bo
"developer" sobie poradzi a zwykly user bedzie mial radoche.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>