[tajne komplety?]

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Wto, 23 Gru 2003, 21:16:26 CET

Marcin Doliński wrote:

>A kto miał o tym wiedzieć??

Z tego co pamiętam to wszystko z http://docs.pld-linux.org/ było
przetłumaczone. Wbrew pozorom nie ma tego dużo.

http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/

Zostało na jakiś czas temu (z pół roku temu) zarzucone ze względu na
brak czasu i dostępu do konta na uczelni.
Po zmianie serwera na uczleni został dostęp zdalny zablokowany :(

Jak ktoś chce doc z tego to poszukam na CD (gdzieś go mam).
Z tego co pamiętam na http://www.pld-linux.org/FAQ/FrontPage jest
większość teksty dostępna.
Przenosiń nie palnowałem bo mi się układ nie podoba na
http://www.pld-linux.org/FAQ/FrontPage
jakoś nie jest dla intuicyjny jak coś potrzebowałem znaleźć.

Pozdrawiam

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937