glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 23 Gru 2003, 21:56:19 CET

On Tue, Dec 23, 2003 at 09:51:21PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To dlaczego ze SPECS dostaje z kazdego commitu JEDEN log (nawet masowego
> dotyczacego 1000 specow) ?

Jeżeli commit dotyczy tego samego modułu (SPECS) to idzie razem, jeśli
oddzielnych (np. SPECS i SOURCES) to commity są rozdzielane względem
modułów.

Zrób test: dodaj do CVS dwa katalogi, wrzuc do nich po policzku, i
spróbuj commitnąć zmiany w obydwu plikach jednocześnie. Zobaczysz, że
commitlogi będą rozbite.

Przy czym, jeśli dobrze rozumiem filozofię CVS: każdy katalog jest
modułekm, nie każdy moduł jest katalogiem.