bootsplash a initrd

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 24 Gru 2003, 10:32:46 CET

Dnia Tue, 23 Dec 2003 19:02:41 +0100 użyszkodnik Paweł Żurowski
<pzurowski w post.pl> napisał:

> W liście z wto, 23-12-2003, godz. 16:32, Paweł Żurowski pisze:
> [...]
[...]
> -konfiguracja do bootsplasha (ile i jakich splashy) umiescic w:
[...]
>  * /etc/sysconfig/bootsplash? (to chyba lepsze rozwiazanie?)
> -domyslna konfiguracja w komentarzach (byc moze ustawiana przez
> instalatora//pldconfa)
> -cos jeszcze?

IMHO w /etc/sysconfig/bootsplash  oraz dodać opcję do wybierania
rozdzielczości splasha - jak się uda to może wieczorkiem zrobię, by mógł
być on odpalany na wszystkich (czyt. dowolnie wybranych) konsolach z
poziomu initskryptów, tylko nie wiem czy opóźnianie logowania mi na to
pozwoli, ale zobaczymy wieczorkiem :)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś