bootsplash a initrd

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 24 Gru 2003, 13:08:38 CET

Dnia Wed, 24 Dec 2003 12:08:07 +0100 użyszkodnik Paweł Żurowski
<pzurowski w post.pl> napisał:

> wczoraj wieczorkiem zostalo dodane to do geninitrd (branch bootsplash)
> i zasadniczo czeka tam na wszelkie uwagi - w szczegolnosci czy jest
> poprawne geninitrdo-politycznie :)

Że tak głupio zapytam - co? Rozdzielczości czy inne konsole? Gdyż to
drugie chyba lepiej z poziomu userlandu zrobić
(/bin/splash.bin -s -u <konsola>
/etc/bootsplash/themes/darkblue/config/bootsplash/themes/darkblue/config
/bootsplash-1024x768.cfg gdzie 1024x768 powinno zostać zamienione na
odpowiednią rozdziałkę wg. /e/s/bootsplash lub wynik działania
fbresolution, a <konsola> to wiadomo, + ogólnie zamiana scieżek wg
/e/s/bootsplash)

Zasadniczo, wigilia dziś i trochę mało czasu na ściaganie geninitrd (BTW
svn czy cvs?) i oglądanie kodu więc jak piszę o rzeczach już oczywistych
to przepraszam...

--
DeeJay1