[Ac] telnet'y: provides/obsoletes

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 25 Gru 2003, 15:18:06 CET

On Thu, Dec 25, 2003 at 02:02:53PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Obsoletes: telnet

Może macie jakiś pomysł, jak rozwiązać problem z używaniem Obsoletes
w dwóch znaczeniach? (tzn. dla zamienników oraz pakietów zastępujących
inne, wychodzące z użycia)

Gdyby to było jednoznaczne, można by poldka nauczyć podążania za
zmianami nazw. Przy obecnym wykorzystaniu Obsoletes byłoby to
problematyczne (musiałaby być oddzielna lista usuniętych lub
zastępowanych pakietów).

> Generalnie może być, ale ja bym dodał w takiej sytuacji jeszcze link w,
> żeby po wpisaniu telnet uruchomił się telnet.

Jaki link? W obu przypadkach binarka nazywa się telnet.

> P.S.: w czym jest lepsza ta implementacja? Łyka znaki narodowe?

Obsługuje kerberosa.