SPECS: mol.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 26 Gru 2003, 23:18:04 CET

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Sugerowałbym używanie działających nagłówków dla userlandu. Np. takich jakie
> są na builderach i na ftpie. Łatanie już nie istniejących błędów nie jest
> najszczęśliwszym pomysłem.

sugerowałbym wizytę u psychologa. w momencie w którym popełniłeś tą
zmianę nie było tych nagłówków. sugerowałbym albo użycie BR
wymuszających odpowiednie pakiety. nieszczęśliwym pomysłem jest
zmienianie czegoś, czego nawet sprawdzić się nie może....

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,