plan freezowania ac?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 27 Gru 2003, 08:37:30 CET

On Saturday 27 of December 2003 00:37, Piotr Szymanski wrote:

> 2.) jesli glibc 2.3.3 wyjdzie po 01.02 to pld 2.0 nie bedzie mialo
> domyslnie wlaczonego nptl, bo tenze psulby kompatybilnosc ABI

no to kiedy wprowadzimy NPTL? w PLD3.0 za 5 lat?
u mnie NPTL smiaglo juz pol roku temu na Gentoo z jakimis
poczatkowymi 2.6.0-costam i wszystko dzialalo elegancko.
NPTL+2.6.0 mogloby lekko przyspieszyc zawatkwoane serwery.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.