plan freezowania ac?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 27 Gru 2003, 15:39:44 CET

On Saturday 27 of December 2003 15:30, robert j. wozny wrote:
> sprzeciw. podążając twoim krokiem na różnych arch może być różny spec
> (ale ta sama version-revision), który może być "spieprzony" dla
> pewnych wartości tego słowa.

Właśnie cały patent polega na tym, żeby dla danego release pakietu można było
robić poprawki mające wpływ tylko na jedną arch. Pytanie na ile brać
deweloperska potrafiła by się tego trzymać oraz jak by to wyszło w praktyce
("Uaaaaaaaa... weźcie tego psychola ode mnie! ja wcale nie chciałem popsuć ci
wszystkich serwerów produkcyjnych! Musisz mi uwierzyć! Nie rób niczego, czego
obaj moglibyśmy żałować! Zostaw tę wykałaczkę!")