plan freezowania ac?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Gru 2003, 17:12:31 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 05:03:36PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Mamy? :)

Miałem tu wkleić liczbę pakietów, ale ls się sypało (w tym chroocie
miałem zainstalowaną starą, zwaloną wersję coreutils) i oczywiście
wysłałem bez wklejenia niczego.

W każdym razie miało to być:

W tej chwili mamy:

$  ls /mnt/bootstrap-RPMS/ | wc -l
   1139

pakietów.

Od tamtego czasu jednak odpaliłem automat, który próbuje budować po
kolei brakujące (względem buildera i686) pakiety i zbudował ich: 53
(te pakiety budowane są z tagów auto-ac-....)

> Już ja widzę przebudowywanie qta na sparcu :/

No ten sparc nam bruździ... Może ktoś by nam wreszcie zafundował
szybszego skwarka ;-)

> Ja mam pomysła. Ja podłączę ten twój builder, ale w taki sposób, żeby na niego
> domyślnie zlecenia nie szły. Będzie można przynajmniej już teraz zbudować te
> kilka podstawowych rzeczy i posłać na ftpa.

Na razie skończę to co zacząłem. Później będzie można spokojnie odpalić
przebudowanie wszystkiego w standardowy builderowy sposób.

Pozdrowienia,
        Jacek