prośba o wsparcie: Re: SPECS: boost.spec (NEW)

maHo lukasz w mach.com.pl
Nie, 28 Gru 2003, 03:40:57 CET

Prosiłbym o wsparcie przy tym specu jeżeli ktoś ma chwilę:
       a) descriptions: język Szekspira rozumiem, ale niekoniecznie
jestem dobry w tłumaczeniu , więc wychodzi trochę koślawo. (wogóle jakoś
nie idą mi opisy)
       b) python: nie buduje się z pythonem. podejrzewam że problemem
jest wersja 2.3 pythona (boost jakby jest przeznaczone dla 2.2), ale
niestety pyton nie jest mi bliskim zwierzęciem, więc jeżeli komuś by
było przydatne i/lub miałby ochotę się temu przyjrzeć, byłbym wdzięczny.

pozdrav

maHo