[Ac] rdiff-backup nie buduje się :(

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 29 Gru 2003, 12:41:04 CET

On Mon, Dec 29, 2003 at 12:34:11PM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> Jak się nie buduje jak jest w Ac:
> poldek> ls rdiff-backup-0.13.3-1
> rdiff-backup-0.13.3-1
>
> I przed chwilą:
> Zapisano: /home/users/matkor/rpm/RPMS/rdiff-backup-0.13.3-1.athlon.rpm
> ?
>

> poldek> ls *python* -I
> python-2.3.2-3
> python-PyQt-3.8.1-3
> python-PyQt-devel-3.8.1-3
> python-devel-2.3.2-3
> python-fpconst-0.6.0-1
> python-libs-2.3.2-3
> python-modules-2.3.2-3
> python-numpy-23.1-0.1
> [...]

Chodzi o i686 rdiff-backup jest i się zbudował ale z inna wersja
pythona, obecnie jak napisałem przestał mi działać na wszystkich
maszynach rdiff-backup i nie mogę go przebudować z:

[root w master SPECS]# rpm -qa | grep python
python-2.3.3-0.3
python-libs-2.3.3-0.3
rpm-pythonprov-4.3-0.20030610.32
python-devel-2.3.3-0.3