[Ac] rdiff-backup nie buduje się :(

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 29 Gru 2003, 13:17:44 CET

On Mon, Dec 29, 2003 at 01:13:19PM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> Po upgrajdzie [1] też się buduje. Ponadto to pakiet w czystym Pythonie czyli
> nie powinien być wogóle zależny od wersji Pythona w otoczeniu jakiej się
> buduje. Zrób downgrade Pythona (z taga) do wersji której Ci działał
> rdiff-buckup i zobacz czy Ci ozdrowieje. Obstawiem że nie i problem leży
> gdzieś indziej...
>
> [1]:
> poldek> ls *python* -I
> python-2.3.3-0.3
> python-PyQt-3.8.1-3
> python-PyQt-devel-3.8.1-3
> python-devel-2.3.3-0.3
> python-fpconst-0.6.0-2
> [...]

Zrobiłem downgrade do pythona-2.3.2 i problem pozostał. Sam już nie
wiem o co chodzi :( Wziął się nie bał i się zj...
Możesz sprawdzić czy działa u Ciebie rdiff-backup? (np.: rdiff-backup /boot
/tmp)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user