[Ac] glibc-2.3.2-14 chyba poważnie zepsuty (rdiff-backup chyba pierwszą ofiarą )

Śro, 31 Gru 2003, 12:35:33 CET

On Wednesday 31 of December 2003 12:32, Jakub Bogusz wrote:

> A na poważnie - to wygląda na poprawione w glibcowym CVS-ie
> (fallback do utime(), chyba że zdefiniowano min_kernel 2.5.ileś;
> aktualne zachowanie jest zbliżone do tego z min_kernel 2.5.ileś)
Pytanie czy na wszystkie nowe ficzery jest fallback w przyszłym 2.3.3 ;/ Jeśli
tak to ta moja zmiana w version.h była by do cofnięcia...

> Kolejny cvsowy patch do dołożenia. Jak dużo jeszcze? :/
> glibc 2.3.2 nie jest gotowy na 2.6 (bardziej na nagłówki niż samo jądro,
> bo to stara się zachowywać kompatybilnie z 2.4 poza paroma przypadkami).
W innych distro jadą na snapie z cvsu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux