distfiles/Attic

Pon, 29 Gru 2003, 17:07:17 CET

Czas chyba najwyzszy zrobic jakis Attic w distfiles - pomoze to takim
jak ja ktorzy rsyncuja distfiles a nie zalezy im na trzymaniu zabytkow.
Moja propozycja jest nastepujaca:

serwer:
- skrypt obslugujacy distfiles jesli zobaczy ze zmienilo sie Source-md5
  bierze stary katalog i przerzuca go do Attic (struktura katalogow
  bylaby taka sama jak w / - by-md5/{...})

klient:
- builder jesli nie znajdzie pliku w distfiles patrzy do disfiles/Attic

Calosc jest banalnie prosta, nie trzeba recznie nic kasowac/przenosic -
wszystko robilaby skryptologia. Za to przy mirrorowaniu distfiles
wystarczy podac jeden --exclude Attic zamiast listy >6000 plikow ;)

Czesc kliencka zaraz zrobie - nic to nie zepsuje a bedzie. Niestety na
czesc serwerowa jestem za cienki w perlu - a lepiej zebym nic nie
rozwalil.  Jakas dobra dusza?

Janek